Service Manager GroeNoord

Overijssel, Gelderland & deels Drenthe - Service Manager

Professioneel, ambitieus en groeiend

GroeNoord is een John Deere dealer die al jaren actief is in de branche. We bedienen onze klanten vanuit de afdelingen Landbouw en Tuin & Park. Dit doen we vanuit onze 19 vestigingen verdeeld over zes provincies. Door de groei van onze organisatie is de behoefte ontstaan naar een Service Manager. Deze functie bedient onze vestigingen in de provincies Overijssel, Gelderland en deels Drenthe.

Onze Mensen Onze Kracht

GroeNoord is een professionele, ambitieuze en groeiende organisatie. Dat is terug te zien in onze mensen, dát is onze kracht. Zo is GroeNoord bijvoorbeeld VCA-gecertificeerd; de veiligheid en gezondheid van onze mensen staat voorop. Ook besteden we veel aandacht aan professionalisering en opleiding van ons team. Hierbij ontwikkelen we ons qua inhoud om technieken eigen te maken, maar ook op processen waarmee we efficiënt werken bevorderen, foutmarges minimaliseren en klantrendement maximaliseren. Met onze mensen werken we iedere dag aan het succesvol zijn in onze markt. Voor onze after sales betekent dat onder andere dat we onze klanten zoveel mogelijk ontzorgen. Het doel hierachter is dat de klant zich bezig kan houden met dat waar hij of zij goed in is.

Service Manager (m/v)
1fte (40 uur p/w)

 

Als Service Manager heb je een passie voor leidinggeven en het optimaliseren van onze klantbediening en de after sales bedrijfsvoering. Je past tussen onze medewerkers en natuurlijk ook tussen onze premium akkerbouw- en veehouderijmachines. Van nature ben je een kartrekker. Je geeft leiding met een duidelijke visie, waarbij je toegankelijk blijft voor andermans ideeën. Ook vind je het leuk om soms de handen uit de mouwen te steken en mee te werken met het balie team. Bovenal ben je verander- en oplossingsgericht. Daarmee lever je vanuit jouw rol een actieve bijdrage aan de groeiambities en verdere professionalisatie van GroeNoord.

Je geeft leiding aan een aantal chef werkplaatsen en daarmee de service afdeling van een aantal van onze vestigingen. Twee collega service managers zijn verantwoordelijk voor de werkplaatsen van onze andere vestigingen. Jullie hebben natuurlijk alle drie je eigen teams waar je sturing aan geeft. Door de aard van het werk, vestiging overstijgende processen en professionalisering, werk je inhoudelijk ook met regelmaat samen. De service managers rapporteren aan de Manager After Sales waarmee jullie onder andere de jaarplannen, after sales strategie en periodieke bijsturing bespreken. Kortom, dit is een topfunctie binnen ons bedrijf.

Ben jij de leidinggevende die wij zoeken en voldoe je aan de functie eisen? Dan nodigen wij je graag uit voor een sollicitatiegesprek. Misschien wordt jij diegene die bij gaat dragen aan het succes van een van de grootste mechanisatiebedrijven van Nederland, GroeNoord. Jouw sollicitatiebrief en CV mag je richten aan Anita Dalmolen, onze Manager P&O, via PZ@groenoordbv.nl en misschien spreken we elkaar gauw.

* Specifieke functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Meerdere jaren ervaring in een leidinggevende rol als Service- of After Sales Manager
  • Gericht op professionalisatie van het team
  • Abstract denker
  • Cijfer- en procesmatig inzicht

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

In beeld

Interview met Jan Wolbers: 'De boer moet een goed advies hebben, zodat hij er wat mee opgeschoten is. Als dat na jaren dan is uitgekomen, dan ben je een goede partner voor elkaar.'

MEER VIDEOS VAN GROENOORD

Soliciteer direct

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur je motivatiebrief en CV in via onderstaand formulier.

Voeg je motivatiebrief toe als Adobe Acrobat (.pdf) of Microsoft Word (.docx)-bestand

Voeg je CV toe als Adobe Acrobat (.pdf) of Microsoft Word (.docx)-bestand


* verplicht veld

Meer weten?

Heb je vragen over de functie Service Manager GroeNoord?

Anita

Neem dan contact
op met Manager P&O
Anita Dalmolen via
+31(0)50 544 5360
pz@groenoordbv.nl