Het welzijn van onze medewerkers en klanten staat voorop. We blijven ons houden aan de richtlijnen van het RIVM, om de risico’s zoveel mogelijk te vermijden en de verspreiding van het virus te minimaliseren. Conform de richtlijnen, willen we ons vol in blijven zetten om de dienstverlening die u van ons gewend bent te blijven waarborgen. Onze Mensen Onze Kracht.
GroeNoord en de aanvullende maatregelen
Onze winkels zijn gericht voor reparaties en onderhoud en zijn daarom een uitzondering voor de detailhandel. Dit houdt in dat werkplaatsen, het magazijn en de winkel voor deze doelen geopend mogen blijven. De merchandise-hoek van de vestiging zullen wel gesloten zijn.
Om reisbeweging te beperken, kunt u vooraf bellen naar uw GroeNoord-vestiging om een afspraak te maken voor onderhoud of reparatie. U kunt ook telefonisch onderdelen bij het magazijn bestellen, wij bieden daarbij de service dat deze onderdelen bij u thuis bezorgd kunnen worden doormiddel van onze koeriersdienst. Met onze eigen bezorgdienst leveren wij binnen 24 uur uw bestelling bij u thuis tegen een gering tarief van €3,50 per bestelling.
Wij vertrouwen erop dat u geen bezoek brengt aan onze vestiging als u twijfelt aan uw eigen gezondheid. Wanneer u een bezoek brengt aan onze vestigingen, vragen wij u:
Wanneer wij bij u op bezoek gaan, zullen wij ons houden aan onderstaande maatregelen:
Door met elkaar ons te houden aan de maatregelen, kunnen wij de service blijven bieden die u van ons gewend bent. Wij vertrouwen hierop.
Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking. Blijf gezond!
GroeNoord